2011. szeptember 26., hétfő

T-mobile PULSE (Huawei u8220) - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Eladó a képeken látható okostelefon.
Kb 1 éves. (Alaplap cserés volt még az előző gazdájánál így a garancia fél évig még hosszabbítva lett, a márkaszerviz pecsétjével is. )
Garanciás volt, de rootolva lett, hogy frissebb szoftvert lehessen felrakni mint a gyári. (Unroot esetén a garancia tovább él)
Jelenleg Androit 2. 1 Rc7 van rajta - magyar menüvel. Nagyon sokat kipróbáltam és idáig ez a leg stabilabb...
Az órajel 691-en van járatva és tökéletesen megy, nem hibázik.
Memóriakártya nélkül eladó. Én sem kaptam hozzá ...
Leírás :
http: //mobilarena. hu/teszt/t-mobile_pulse_ez_a_droid_kicsit_mas/eloszo. html
Én 2 hónapja vettem , de anyagi okok miatt meg kell tőle válnom ...
Mielőtt licitálsz, kérdezz hoyg megvan e még, mert máshol is hirdetem ...
Minden gyári tartozék megvan hozzá ...
Ha hozol (személyes átvétel esetén) memóriakártyát akkor az összes kiegészítő programot és ROM-okat oda tudom adni.
A gyári fólia még rajta van a mai napig. Lerakva csak a saját tokjára volt és úgy az asztalra. Karcmentes teljesen a telefon.
A képeken grafikai kitakarások vannak, de A TELEFONRÓL készültek.



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-24 09:33
. T-mobile PULSE (Huawei u8220) - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése